Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten.

Kunt u het antwoord dat u zoekt niet vinden, of heeft u behoefte aan aanvullende informatie, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina.

Algemene vragen

Waar maken jullie Hiboo-bedden?

Al onze nesten worden in België gemaakt in een familiebedrijf gespecialiseerd in slaap. Hun ervaring en knowhow zijn de garanties voor de kwaliteit van onze nesten. Wij komen regelmatig langs om toezicht te houden op de productie van onze/uw nesten.
Het kleine extraatje? De textielproductie wordt uitgevoerd door een beschutte werkplaats die de sociale en professionele integratie van gehandicapten bevordert.

Hoe kan ik een nest uitproberen voordat ik het koop?

Gelukkig is het wel mogelijk om jouw toekomstige nest te komen uitproberen in één van onze demonstratieruimtes. Neem contact met ons op via het contactformulier om een ​​afspraak te maken en uw nachten te wijzigen.

Bent u een decoratiewinkel, een showroom, een potentiële partner, schrijf ons dan op hello@hiboo.be en laten we kijken hoe we kunnen samenwerken.

Maakt u promotionele aanbiedingen?

Gelukkig is het wel mogelijk om jouw toekomstige nest te komen uitproberen in één van onze demonstratieruimtes. Neem contact met ons op via het contactformulier om een ​​afspraak te maken en uw nachten te wijzigen.

Bent u een decoratiewinkel, een showroom, een potentiële partner, schrijf ons dan op hello@hiboo.be en laten we kijken hoe we kunnen samenwerken.

Wat zijn de betaalmethoden?

De betaling van de aanbetaling gebeurt rechtstreeks op de site via bancontact, creditcard, Pay Pal of Apple Pay. De productie van uw nest begint zodra u het ontvangt. De details met betrekking tot de betaling van het saldo sturen wij u per e-mail als uw nest klaar is.

Over Hiboo

En de planeet in dit alles?

Wij zijn vastbesloten om te doen wat we kunnen om onze impact op het milieu te verminderen. Wij produceren al onze nesten (en alle elementen waaruit ze bestaan) in België. Onze nesten reizen niet de wereld rond voordat ze in uw kamers aankomen. Om onnodige overproductie te voorkomen, produceren wij al onze producten op aanvraag.

Hoe zit het met de ethiek in dit alles?

Voor het maken van onze hoofdeinden en al het textielwerk aan onze nesten werken wij samen met een sociale werkplaats. Dit bedrijf ondersteunt de sociale en professionele integratie van mensen met een handicap. Ook doneren wij van elk van uw bestellingen een vast bedrag aan de vzw HuNeeds en wij raden u aan hetzelfde te doen door een donatie van €10 per bestelling te doen. De non-profitorganisatie HuNeeds helpt daklozen hun leven weer op te bouwen en hun plek in de samenleving te vinden.

En hygiëne in dit alles?

Al onze schuimen zijn gecertificeerd volgens de OEKO-TEX- en CERTIPUR-normen (beperking van chemische emissies) en de productielocatie heeft de ISO14001-milieucertificering verkregen. Dit lijkt misschien een heel technische term, maar het betekent simpelweg dat onze producten de meest veeleisende hygiënische en milieulabels hebben.

Aanvullende vraag

Leveringen

Zijn er kosten verbonden aan de bezorging?

Wij bieden de levering van uw nest aan overal in België. Wij maken met u een afspraak om deze bezorging te organiseren op een tijdstip dat u het beste uitkomt.

Kan ik het buiten België laten leveren?

Natuurlijk! Om een ​​levering buiten België te organiseren, kunt u ons schrijven op hello@hiboo.be, samen zullen we een oplossing vinden.

Ik heb mijn bed besteld, wat nu?

Gefeliciteerd! Jouw nachten zullen nooit meer hetzelfde zijn.

Zodra wij de betaling van uw aanbetaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. De productie van uw bed kan beginnen. Dit zal ongeveer 5 weken duren. Wanneer uw nest klaar is, nemen wij contact met u op om u uit te nodigen het saldo van uw bestelling te betalen en de bezorging van uw nest te regelen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Na ontvangst van de aanbetaling starten wij met de productie van uw nest. Wacht +- 5 weken voordat u een e-mail van ons ontvangt waarin u wordt aangeboden het saldo van uw bestelling te betalen en de levering van uw nest te regelen op een tijdstip dat u uitkomt.

Geeft terug

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

U heeft 24 uur de tijd om uw bestelling te annuleren nadat u deze heeft gevalideerd. Schrijf ons op hello@hiboo.be om ons op de hoogte te stellen.

Hoe draai ik mijn bed?

Niet tevreden met je Hiboo-nest? U kunt het binnen 15 dagen na ontvangst van uw nest aan ons retourneren. Let op: als u uw nest aan ons wilt retourneren, moet u het aan ons retourneren in de staat waarin u het heeft ontvangen. De voorwaarden voor het retourneren van je nest vind je in onze algemene verkoopvoorwaarden.
Om de retourzending van uw nest te regelen, kunt u per e-mail contact met ons opnemen, waarbij u uw bestelnummer vermeldt in het onderwerp van de e-mail.

Wat doen jullie met mijn bed als ik het omdraai?

Wij vernietigen niets. Indien mogelijk doneren wij jouw nest aan de vzw HuNeeds die daklozen helpt hun leven weer op te bouwen, met name door hen fatsoenlijke huisvesting (en dus een comfortabel bed) te bieden.

Is een artikel in mijn bestelling onjuist of ontbreekt het?

Het spijt ons oprecht hiervoor. Schrijf ons snel op hello@hiboo.be Voeg bij een defect foto's toe aan uw e-mail zodat wij uw aanvraag snel kunnen verwerken.