Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten.

Als u het antwoord dat u zoekt niet kunt vinden, of als u aanvullende informatie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze chat.

Algemene vragen

Waar maken jullie Hiboo-bedden?

Onze bedden worden gemaakt in België in een familiebedrijf met expertise in beddengoed. Alleen onze opbergbedden worden in Noord-Frankrijk geproduceerd.

Hoe kan ik een Hiboo-bed uitproberen voordat ik het koop?

Wij nodigen u uit om ons assortiment te komen ontdekken en onze producten te proberen in een van onze winkels in Elsene of Waterloo.

Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om uw matras 60 nachten uit te proberen, zodat u zeker weet dat deze perfect aan uw verwachtingen voldoet.

Maakt u promotionele aanbiedingen?

Wij doen geen promotionele aanbiedingen. Wij werken zonder tussenpersonen, in direct contact met onze fabrikanten, om u het hele jaar door producten tegen eerlijke prijzen aan te bieden. Als dank bieden wij u echter bij uw registratie 5% aan, waarvan u bij uw eerste bestelling kunt profiteren.

Wat zijn de verschillende betaalmethoden?

De betaling van een aanbetaling gebeurt rechtstreeks op onze site via Bancontact, creditcard, PayPal of Apple Pay. De productie van uw bed begint zodra u het ontvangt. Zodra uw bed klaar is, sturen wij u per e-mail de informatie die u nodig heeft om het saldo te betalen. U kunt ook kiezen voor betaling in 3x via Alma.

Over Hiboo

Hiboo en de planeet?

Wij zijn vastbesloten om te doen wat we kunnen om onze impact op het milieu te verminderen. Al onze producten worden gemaakt in België, met uitzondering van onze opbergbedden, die in Noord-Frankrijk worden geproduceerd.
Om onnodige overproductie te voorkomen, vervaardigen we al onze producten op bestelling, waardoor we onze ecologische voetafdruk helpen verkleinen

Hiboo en ethiek?

Voor het maken van onze hoofdeinden en al het textielwerk aan onze bedden werken wij samen met een sociale werkplaats. Dit bedrijf ondersteunt de sociale en professionele integratie van mensen met een handicap.

Hiboe en hygiëne?

Onze schuimen zijn gecertificeerd volgens de OEKO-TEX- en CERTIPUR-normen, en onze productielocatie is ISO14001-gecertificeerd vanwege zijn inzet voor het milieu. Met andere woorden, onze producten voldoen aan de strengste hygiëne- en milieunormen.

Leveringen

Zijn er kosten verbonden aan de bezorging?

Wij bieden levering van onze producten overal in België aan, met uitzondering van bedden die op verdiepingen boven de tweede moeten worden afgeleverd. Wij nemen contact met u op om de levering in te plannen.

Kan ik het buiten België laten leveren?

Om de levering buiten België te regelen, kunt u ons schrijven op hello@hiboo.be.

Ik heb mijn bed besteld, wat nu?

Gefeliciteerd! Jouw nachten zullen nooit meer hetzelfde zijn.

Na ontvangst van de betaling van uw aanbetaling sturen wij u een e-mail om uw bestelling te bevestigen en te beginnen met de productie van uw bed, wat ongeveer 5 weken zal duren. Zodra uw bed klaar is, nemen wij contact met u op om het saldo van uw bestelling te betalen en de levering te regelen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voor bedden: Na ontvangst van de aanbetaling beginnen wij met de productie van uw bed. Houd vanaf dan rekening met 5 weken.
Voor overige producten: Uw bestelling wordt binnen 72 uur geleverd.

Geeft terug

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Na validatie heeft u 24 uur de tijd om uw bestelling te annuleren. Schrijf ons op hello@hiboo.be om ons dit te laten weten.

Hoe draai ik mijn bed?

Vanaf ontvangst van uw bed heeft u 14 dagen de tijd om het naar ons terug te sturen. De retourkosten zijn voor uw rekening. Houd er rekening mee dat het bed in originele staat moet worden geretourneerd. Gedetailleerde retourinstructies zijn beschikbaar in onze algemene verkoopvoorwaarden. Om de retourzending van uw bed te regelen, kunt u per e-mail contact met ons opnemen, waarbij u het bestelnummer in het onderwerp van het bericht vermeldt.

Een artikel in mijn bestelling klopt niet of ontbreekt, wat moet ik doen?

Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Neem dan contact met ons op via hello@hiboo.be. Als u een defect opmerkt, voeg dan foto's toe aan uw e-mail om de verwerking van uw verzoek te vergemakkelijken.